ZGŁOŚ NOWE ZDARZENIE

Wypełnij wniosek on-line lub sprawdź jak inaczej możesz
zgłosić wniosek o wypłatę świadczenia/likwidację szkody.

Zgłoś zdarzenie
SPRAWDŹ STATUS ZGŁOSZONEGO ZDARZENIA

Sprawdź na jakim etapie rozpatrujemy Twój wniosek o wypłatę szkody
(dot. ubezpieczeń komunikacyjnych) lub świadczenia
(dot. ubezpieczeń: Trafna Decyzja, Optymalny Wybór,
NNW – Bezpieczny.pl, Ochrona z Plusem – wszystkie pakiety).

Sprawdź status

AXA

Szkodę z polisy mieszkaniowej można zgłosić do nas w przypadku szkód takich jak np. kradzież mienia, zalanie, zniszczenia spowodowane przepięciem oraz żywiołami zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. To właściciel polisy decyduje o zgłoszeniu szkody z Ubezpieczenia Mieszkaniowego. Szkodę prosimy zgłosić w ciągu 3 dni od daty zdarzenia:

  • za pośrednictwem formularza   wypełnij formularz on-line
  • telefonicznie pod numerem (+48) 22 599 95 22 
    Godziny pracy Konsultantów: Pn.-Pt. 8:30-16:00
    Assistance mieszkaniowy i Pomoc Medyczna - dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  • listownie  na adres siedziby ubezpieczyciela:
    AXA Ubezpieczenia TUiR S.A.
    Ul. Chłodna 51,
    00-867 Warszawa

Prosimy o aktywną współpracę, pozwoli ona skrócić czas oczekiwania na wypłatę pełnego odszkodowania.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?