ZGŁOŚ NOWE ZDARZENIE

Wypełnij wniosek on-line lub sprawdź jak inaczej możesz
zgłosić wniosek o wypłatę świadczenia/likwidację szkody.

Zgłoś zdarzenie
SPRAWDŹ STATUS ZGŁOSZONEGO ZDARZENIA

Sprawdź na jakim etapie rozpatrujemy Twój wniosek o wypłatę szkody
(dot. ubezpieczeń komunikacyjnych) lub świadczenia
(dot. ubezpieczeń: Trafna Decyzja, Optymalny Wybór,
NNW – Bezpieczny.pl, Ochrona z Plusem – wszystkie pakiety).

Sprawdź status

mBank

Szkodę z polisy mieszkaniowej można zgłosić do nas w przypadku szkód takich jak np. kradzież mienia, zalanie, zniszczenia spowodowane przepięciem oraz żywiołami zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. To właściciel polisy decyduje o zgłoszeniu szkody z Ubezpieczenia Mieszkaniowego. Szkodę prosimy zgłosić w ciągu 3 dni od daty zdarzenia:

Godziny pracy Konsultantów: Pn.- Pt. 8:30-16:00

Assistance mieszkaniowy i Pomoc Medyczna - dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

  • listownie  na adres siedziby ubezpieczyciela:
    AXA Ubezpieczenia TUiR S.A.
    ul. Chłodna 51
    00-867 Warszawa

Prosimy o aktywną współpracę, pozwoli ona skrócić czas oczekiwania na wypłatę pełnego odszkodowania.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?