ZGŁOŚ NOWE ZDARZENIE

Wypełnij wniosek on-line lub sprawdź jak inaczej możesz
zgłosić wniosek o wypłatę świadczenia/likwidację szkody.

Zgłoś zdarzenie
SPRAWDŹ STATUS ZGŁOSZONEGO ZDARZENIA

Sprawdź na jakim etapie rozpatrujemy Twój wniosek o wypłatę szkody
(dot. ubezpieczeń komunikacyjnych) lub świadczenia
(dot. ubezpieczeń: Trafna Decyzja, Optymalny Wybór,
NNW – Bezpieczny.pl, Ochrona z Plusem – wszystkie pakiety).

Sprawdź status

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej OC TEST

(gdy sprawca zdarzenia jest ubezpieczony w AXA)

Zanim wypełnisz formularz online zgłoszenia szkody komunikacyjnej, zapoznaj się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi dokumentów, jakie są potrzebne do skompletowania i załączenia do formularza. Dzięki temu łatwiej Ci będzie odpowiedzieć na pytania zawarte w formularzu a nam pozwoli szybciej przyjąć zgłoszenie.

Jakich dokumentów będziesz potrzebować?

Przed zgłoszeniem szkody przygotuj:

  • Informacje dotyczące danych osobowych uczestników zdarzenia
  • Dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu
  • Notatka policyjna lub oświadczenie spisane ze sprawcą (jeśli zostały sporządzone)
  • Poglądowe zdjęcia widocznych uszkodzeń

W jakiej formie przygotować dokumenty?
  • wypełniając formularz on-line załącz skan każdego dokumentu
    (dopuszczalne również czytelne zdjęcie wykonane telefonem komórkowym)
  • dozwolone formaty załączanych dokumentów to: JPEG, PDF, PNG, maksymalny rozmiar wszystkich załączników to 20 MB


Warsztaty partnerskie i pojazd zastępczy

W przypadku szkód zgłaszanych z ubezpieczenia OC, dla pojazdów o wieku nie większym niż 10 lat, zapraszamy do skorzystania z naprawy bezgotówkowej w ogólnopolskiej sieci naprawczej AXA, gwarantujemy wysoką jakość usług, odbiór uszkodzonego samochodu ze wskazanego miejsca, możliwość umówienia się na dogodny termin oraz bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy. Mapa warsztatów AXA znajduje się na stronie internetowej: https://www.axadirect.pl/obsluga-i-pomoc/warsztaty-partnerskie.html

W celu zorganizowania bezpłatnego pojazdu zastępczego na zasadny czas naprawy zadzwoń pod numer (+48) 22 589 90 66 (godziny pracy konsultantów: Pn.-Pt. 8:30-16:00).


?
Zamknij

form-tooltip_marker-axa

(maksymalny rozmiar wszystkich załączników 20 MB)

Wiele dokumentów związanych z umową ubezpieczenia możesz zamówić w Twoim koncie. Zaloguj się, aby zamówić: polisę, certyfikat, Zieloną Kartę lub Zaświadczenie o Przebiegu Ubezpieczenia.

Zaloguj się

Jeśli masz problemy z zalogowaniem do swojego konta lub kupiłeś polisę w mBanku, skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?