Mój rachunek

Mój rachunek

Mój rachunek w AXA OFE

Mój rachunek w AXA OFE

Wszystkim klientom AXA OFE zapewniamy wygodny dostęp do indywidualnego rachunku emerytalnego.
Zachęcamy do aktywowania usługi AXA On-Line - dedykowanego serwisu internetowego, za pośrednictwem którego możesz szybko i bezpiecznie zapoznać się ze stanem swojego konta emerytalnego.

Dlaczego warto korzystać z serwisu AXA On-Line?
AXA On-Line to serwis, w którym:

  • zapoznasz się z treścią Listu rocznicowego oraz Informacją o stanie rachunku niezwłocznie po ich wygenerowaniu przez fundusz;
  • sprawdzisz stan swojego rachunku w AXA OFE oraz historię dokonanych operacji;
  • na bieżąco możesz kontrolować przekazywanie przez ZUS składek na Twój rachunek w funduszu, i w razie ich braku na koncie możesz dokonać ewentualnej reklamacji w ZUS-ie;
  • dokonasz zmiany swoich danych osobowych lub uzupełnisz brakujące dane, ustanowisz nowego beneficjenta lub zmienisz dane wskazanej już osoby;
  • wyślesz zapytanie do AXA OFE.

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś Listu rocznicowego oraz Informacji o stanie rachunku od AXA OFE, a chcesz mieć dostęp do serwisu AXA On-Line - skontaktuj się z nami:

  • pisemnie: AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
  • telefonicznie: 801 200 200 (połączenie płatne jak za jeden impuls, niezależnie od długości rozmowy) 22 555 00 00 (koszt połączenia wg taryf poszczególnych operatorów telefonicznych)
  • e-mailowo: emerytury@axa.pl
Jak oceniasz
serwis axa.pl?