Jak inwestować

Otwórz rejestr i zacznij inwestować z AXA TFI. Możesz to zrobić on-line lub przez telefon.
Inwestuj przez Internet

Otwórz rejestr on-line. Zrobisz to w czterech prostych krokach. Wcześniej przygotuj dokument tożsamości.

Otwórz rejestr

1. Wybierz jeden subfundusz, w który zainwestowana zostanie Twoja pierwsza wpłata i określ jej wysokość. Pierwsza wpłata to minimum 500 zł, kolejne 100 zł.
 

2. Uzupełnij dane osobowe i zapoznaj się z dokumentami i oświadczeniami. Będziesz mógł także wypełnić ankietę i sprawdzić, czy fundusze inwestycyjne są odpowiednim produktem dla Ciebie.
 

3. Zrób przelew Twojej pierwszej wpłaty na wskazany rachunek bankowy. Po otwarciu rejestru będziesz mógł dowolnie zmieniać subfundusze.

Pierwsza i kolejne wpłaty mogą być dokonane przez szybkie płatności Paybynet lub poprzez zwykły przelew bankowy. Dane do zwykłego przelewu zostaną wyświetlone na stronie www i wysłane mailem.

4. Oczekuj na potwierdzenie otwarcia rejestru i dane niezbędne do pierwszego logowania. Inwestycją będziesz mógł zarządzać on-line.

Zweryfikujemy Twoje dane porównując dane z przelewu z danymi podanymi w procesie rejestracji. W przypadku niezgodności podejmiemy próbę wyjaśnienia rozbieżności.

W przypadku braku zgodności danych umowa nie zostanie zawarta, a wpłata weryfikacyjna zwrócona na rachunek, z którego wpłynęła. Proces weryfikacji zajmie nam maksymalnie 7 dni roboczych.

W procesie rejestracji upoważniasz Agenta Transferowego do podpisania umowy w Twoim imieniu. Podpisana umowę wyślemy Ci pocztą w celach informacyjnych i archiwizacyjnych


Inwestuj przez telefon

Tylko 3 kroki dzielą Cię od inwestowania z AXA TFI.

Krok 1 Zadzwoń i złóż zlecenie

  • Zadzwoń pod numer 22 541 76 21. Linia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Podczas rozmowy będziesz miał możliwość sprawdzenia czy fundusze inwestycyjne są dla Ciebie odpowiednim produktem,
  • Podaj swoje dane niezbędne do złożenia zlecenia. Ważne jest podanie aktualnego adresu dostarczenia przesyłki oraz telefonu kontaktowego.

Krok 2 Podpisz dokumenty

  • Dwa lub trzy dni po złożeniu zlecenia firma kurierska dostarczy niezbędne dokumenty. Dokumenty dostarczane są w dni robocze w godzinach 9-17,
  • Ze względu na bezpieczeństwo Twoich danych przesyłka będzie przekazana tylko Tobie. Do odbioru dokumentów niezbędny będzie dowód osobisty,
  • Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych osobowych kurier przekaże Ci dokumenty:
    • Umowa o świadczenie usług za pośrednictwem telefonu i Internetu (podpisz i oddaj kopię kurierowi),
    • Zlecenie otwarcia rejestru (podpisz i oddaj kopię kurierowi),
    • Oświadczenie w przedmiocie beneficjenta rzeczywistego (podpisz i oddaj kurierowi).
    • Regulamin świadczenia usług za pośrednictwem telefonu i Internetu,
    • Informację o podmiocie świadczącym usługę pośrednictwa w zbywaniu oraz odkupywaniu. Jednostek Uczestnictwa Funduszu,
    • Wzór wypełnienia polecenia przelewu.

Krok 3 Wpłata na rachunek wybranego subfunduszu

  • Pierwszej wpłaty możesz dokonać najwcześniej po 5 dniach roboczych od dnia otrzymania przesyłki kurierskiej i przekazania podpisanych dokumentów. Istotne jest aby wpłata została dokonana w takim terminie, aby środki na opłacenie zlecenia znalazły się na rachunku wybranego Subfunduszu nie później niż 29. dnia kalendarzowego od daty złożenia dyspozycji/zlecenia otwarcia rejestru u specjalisty za pośrednictwem telefonu. Jeżeli wpłata zostanie dokonana po wskazanym terminie, rejestr nie zostanie otwarty. Wzór druku pierwszej wpłaty znajdują się w przesyłce, którą dostarczy Ci kurier,
  • Jeśli inwestujesz pierwszy raz, Uczestnikiem Funduszy AXA zostaniesz z chwilą, gdy za środki wpłacone na specjalny rachunek bankowy przyznane zostaną Ci Jednostki Uczestnictwa odpowiedniego Funduszu. Listem zwykłym otrzymasz Potwierdzenie transakcji, a w odrębnej korespondencji – numer PIN,
  • Numer Uczestnika, wskazany w treści regulaminu o świadczenie usług za pośrednictwem telefonu i Internetu oraz numer PIN pozwolą Ci składać kolejne zlecenia pośrednictwem Internetu oraz telefonicznie.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?