AXA i zwrotnikRAKA.pl budują wspólne kompendium wiedzy o nowotworach, bo "wiedzieć więcej, to bać się mniej".

"Wiedzieć więcej, to bać się mniej" - firma ubezpieczeniowa AXA nawiązała współpracę z jednym z największych portali onkologicznych w sieci, który dedykowany jest pacjentom chorym na raka oraz ich bliskim. Portal zwrotnikRAKA.pl odwiedza miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy użytkowników, którzy szukają informacji na temat choroby nowotworowej.

AXA, przy okazji wprowadzenia do oferty Pomocy na raka, ubezpieczenia na wypadek rozpoznania nowotworu, zdecydowała się na stworzenie Poradni na pomocnaraka.pl. Poradnia powstała przede wszystkim jako próba wsparcia informacyjnego i emocjonalnego głównie dla osób, których firma nie może już ubezpieczyć – chorych na raka oraz osób po terapii. Publikowane tam są artykuły i wywiady z lekarzami, psychologami i innymi specjalistami zajmującymi się pacjentami z chorobami nowotworowymi o tym, jak sobie radzić z chorobą, gdzie szukać wsparcia czy jak wrócić do normalnego życia po chorobie. Mogą one też być dużym wsparciem dla rodzin i bliskich chorego. Dla osób, które chcą minimalizować ryzyko zachorowania na nowotwór, stworzona została sekcja z poradami nt. zdrowego stylu życia czy listą badań profilaktycznych.

Współpraca z portalem zwrotnikraka.pl to przede wszystkim promocja Poradni Pomoc na raka w tym serwisie oraz na profilu www.facebook.com/zwrotnikRAKApl . Ponadto w ramach współpracy ekspertów z Poradni oraz portalu zwrotnikRAKA.pl regularnie rozbudowywana będzie baza porad dostępnych w serwisach dla wszystkich zainteresowanych tematyką nowotworową. - W ramach współpracy planujemy też wspólne publikacje i wywiady z ekspertami na temat tego jak radzić sobie z trudnymi emocjami podczas choroby nowotworowej, gdzie szukać pomocy oraz jak wspierać chorego. Terapia onkologiczna to nie tylko operacja chirurgiczna, radioterapia i chemioterapia. Na raka choruje nie tylko ciało, ale i dusza. Uważamy, że wsparcie emocjonalne chorego i jego bliskich odgrywa olbrzymią rolę w walce z chorobą nowotworową. Dlatego połączyliśmy siły – komentują Aleksandra Leszczyńska, dyrektor komunikacji korporacyjnej AXA i Jarosław Gośliński, redaktor naczelny zwrotnikRAKA.pl

Jak oceniasz
serwis axa.pl?