AXA najlepszym partnerem dla brokerów!

Miło nam poinformować, że AXA została doceniona za jakość współpracy w badaniu brokerów badanych przez Komisję Nadzoru Finansowego. W ich ocenie zasłużyliśmy na pierwsze miejsce!

raport o stanie rynku brokierskiego w 2018 roku

Raport o stanie rynku brokerskiego 2018 w całości

Pierwszą pozycję w ankiecie KNF traktujemy jako formę uznania dla zespołu, który na co dzień zajmuje się współpracą z brokerami: przygotowaniem skrojonych na potrzeby rozwiązań ubezpieczeniowych i wypłatą odszkodowań. Jest też potwierdzeniem skuteczności strategii naszego biznesu korporacyjnego, którą oparliśmy na kilku filarach:

  • jesteśmy blisko brokerów dzięki sieci oddziałów,
  • rozwijamy specjalizację underwriterów,
  • wprowadzamy nowe i wyspecjalizowane produkty, takie jak unikatowe ubezpieczenie dzieł sztuki (AXA Art) czy ubezpieczenie odpowiedzialności firm IT,
  • sięgamy do zasobów Grupy, w oparciu o które zbudowaliśmy ofertę dla polskich firm inwestujących za granicą.

W kontaktach z brokerami kierujemy się zasadami, które w naszej ocenie budują silną i profesjonalną relację: prowadzimy jednoznaczną i konsekwentną politykę akceptacji ryzyk, jesteśmy otwarci na argumenty i dzielimy się doświadczeniem. Dlatego zaprosiliśmy brokerów do udziału w AXA School of Management, gdzie mają okazję podnieść swoje umiejętności również jako liderzy. 

- Ogromnie się cieszę, że wysiłek i kompetencje całego zespołu Obszaru Klienta Korporacyjnego został po raz kolejny doceniony przez brokerów, czyli przez dominujący kanał sprzedaży dla biznesu korporacyjnego. Myślę, że tak dobry wynik to także efekt skoncentrowania naszej aktywności na budowaniu pozytywnego wizerunku marki wśród brokerów i klientów oraz na działaniach, które przynoszą brokerom wymierne korzyści, np. szkolenia merytoryczne prowadzone we wszystkich regionach oraz projekt AXA School of Management. Oczywiście na bieżąco przyglądamy się temu, co dostarczają brokerom nasi konkurenci, ale przed wszystkim, ciągle staramy się, żeby na najwyższym poziomie zapewniać brokerom, to, co zawsze doceniają: jak najszybszy i dobry jakościowo serwis, profesjonalną likwidację szkód, sprawną wypłatę prowizji oraz dobre relacje i partnerską współpracę. Z dużą motywacją będziemy kontynuować wszystkie te działania. Bardzo dziękuję wszystkim moim kolegom i koleżankom, którzy pomogli w osiągnięciu tego wielkiego dla nas sukcesu – mówi Agnieszka Szymczak, dyrektor ds. rozwoju biznesu i relacji z brokerami.

AXA - najlepszy partner dla brokerów

Jak oceniasz
serwis axa.pl?