AXA po raz piąty najcenniejszą marką ubezpieczeniową na świecie wg raportu Interbrand

Potrzebujemy marki, która dowodzi Klientom, że jesteśmy godną zaufania i odpowiedzialną firmą. Firmą, która jest w stanie wspierać i chronić klientów w trudnych momentach ich życia i obsługiwać ich tak, jak się tego oczekuje od firmy, której powierzają swoje pieniądze i bezpieczeństwo - Henri de Castries, szef Grupy AXA.

Piąty rok z rzędu AXA została oceniona w rankingu Interbrand za najbardziej wartościową markę ubezpieczeniową na świecie. Jest również 59. najwartościowszą marką na świecie oraz 5. marką z Francji (za Louis Vuitton, L’Oréal, Danone i Hermès). Naszą markę wyceniono w tym roku na nieco ponad 7 mld USD, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Co ciekawe, w rankingu, który wskazuje 100 najbardziej wartościowych marek na świecie, znalazły się tylko dwie marki ubezpieczeniowe: AXA i Allianz. 

Wartość marki oceniana była według kilku wskaźników, takich jak płynność finansowa i skuteczne zarządzanie poszczególnymi markami przez ich właścicieli, przywiązanie konsumentów do danej marki oraz rola, jaką odgrywa ona w decyzji zakupowej potencjalnego klienta.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?