AXA szósty rok z rzędu najbardziej wartościową marką ubezpieczeniową na świecie

Już szósty rok z rzędu marka AXA znalazła się w pierwszej setce rankingu Best Global Brands publikowanym przez InterBrand. Wartość marki AXA wzrosła o 14% i wyniosła 8 120 miliardów $, co pozwoliło jej zająć 1. miejsce wśród marek ubezpieczeniowych oraz 53. pozycję wśród wszystkich marek.

Poza utrzymaniem pozycji lidera, warto również zauważyć, że w środowisku względnie trudnym dla usług finansowych, wartość marek ubezpieczeniowych ogólnie wzrasta. AXA jest także 5. najcenniejszą francuską marką wśród wszystkich branż. Wycena marki i jej wiodąca pozycja odzwierciedlają zarówno jakość usług oferowanych przez firmę, jak również wypełnianie złożonej klientom obietnicy, czyli bycia marką zawsze: dostępną, otwartą i wiarygodną. 

AXA znalazła się również w pierwszej pięćdziesiątce Best Global Green Brands – rankingu „zielonych” marek opublikowanym przez InterBrand. Jurorzy odnotowali zaangażowanie Grupy AXA w walkę ze zmianami klimatycznymi, które możliwe jest głównie dzięki funduszom AXA Research Fund i badaniom realizowanym dzięki tym funduszom oraz współpracy z fundacją CARE, której misją jest niesienie pomocy i edukacja społeczeństw zamieszkujących obszary związane z zagrożeniami klimatycznymi.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?