AXA w gronie najlepszych marek w Polsce

O markach z tytułem Superbrands mówi się, że to superliga wszystkich marek. Co roku pod lupę branych jest 2000 marek konsumenckich. W proces oceny zaangażowanych jest ponad 10 tysięcy konsumentów oraz ponad 30 ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Doceniane są marki, które dają konsumentom spójne doświadczenie w każdym punkcie styku z marką. Za taką markę uznana została AXA otrzymując wyróżnienie Superbrands 2020.

Godło jest kolejnym potwierdzeniem, że AXA jest marką godną zaufania, sprawdzoną przez konsumentów, o dobrej reputacji, oferującą swoim klientom produkty najwyższej jakości.

W praktyce oznacza to, że szybko reagujemy na zmiany stylu życia ludzi i pojawiające się nowe rodzaje ryzyka, stale poszerzając zakres ochrony konsumentów. Tak jak ostatnio – o odpowiedzialność cywilną użytkowników urządzeń transportu osobistego albo proste ubezpieczenie na życie w aplikacji mBanku.

Liczy się również otwarta komunikacja w mediach, a miernikiem jest sentyment – w przypadku AXA ten pozytywny utrzymuje się na poziomie 80,6% (źródło: Brand24, wrzesień 2019)

Istotna jest też wrażliwość na problemy społeczne, którą AXA wyraziła w kampanii „Masz moc”, podnoszącej wiedzę o zasadach pierwszej pomocy medycznej. Dzięki tej i innym kampaniom AXA jest drugą, po PZU, najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce (źródło: Monitoring Rynku Ubezpieczeń, Kantar, sierpień 2019)

Supermarka ubezpieczeniowa to również jakość i szybkość obsługi roszczenia, wypłaty odszkodowania i udzielonej pomocy przy nieszczęśliwym wypadku, stłuczce, w chorobie. W 2018 roku AXA wypłaciła klientom ze środków własnych odszkodowania i świadczenia w wysokości ponad 1,7 mld zł, o ponad 700 mln zł więcej niż rok wcześniej. Cały czas udoskonalamy nasze procesy obsługi, bo w nich upatrujemy swoją przewagę konkurencyjną. Docelowo chcemy, żeby większość szkód była obsługiwana w ciągu 1 dnia. Nasz absolutny rekord to wypłata w ciągu 2,5 godziny od zgłoszenia.

- Jedną z naszych wartości jest „po pierwsze klient”. Wyróżnienie tytułem Superbrands oznacza, że dotrzymujemy tej obietnicy. Zaufanie to podstawa naszej działalności. Dziękujemy za nie – podkreśla Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca, odpowiedzialna w AXA m.in. za doświadczenie klientów.  

 „Superbrands 2020” to trzecie wyróżnienie dla marki AXA, które otrzymaliśmy w tym roku. Głosami wielomilionowej społeczności konsumentów, AXA została nagrodzona "Gwiazdą Jakości Obsługi 2019" oraz „Panterą” - nagrodą firmy badawczej Kantar dla przedstawicieli rynku finansowego. 

Jak oceniasz
serwis axa.pl?