Informacja dla poszkodowanych w katastrofie kolejowej pod Szczekocinami
Uruchomiliśmy specjalną linię telefoniczną : 22 555 00 22 oraz adres e-mail: katastrofa.kolejowa@axa-polska.pl dla osób poszkodowanych w katastrofie kolejowej pod Szczekocinami
Uruchomiliśmy specjalną linię telefoniczną : 22 555 00 22 oraz adres e-mail: katastrofa.kolejowa@axa-polska.pl dla osób poszkodowanych w katastrofie kolejowej pod Szczekocinami, które są ubezpieczone w AXA w ramach polisy na życie. Wprowadziliśmy również uproszczone procedury zgłaszania roszczeń, co umożliwi szybszą likwidację szkód.
Krok 1. Prosimy skompletować następujące dokumenty:
W przypadku roszczeń z tytułu śmierci Ubezpieczonego:
- wypełniony wniosek o wypłatę świadczenia
- skrócony odpis aktu zgonu
- kserokopia dowodu osobistego osoby uprawnionej
W przypadku roszczeń z tytułu pobytu w szpitalu/operacji medycznej/ uszczerbku na zdrowiu
- wypełniony wniosek o wypłatę świadczenia
- dokumentacja medyczna związana z leczeniem obrażeń ciała doznanych w wyniku katastrofy kolejowej (np. karta informacyjna leczenia szpitalnego, zaświadczenie lekarskie potwierdzające rodzaj doznanych obrażeń ciała/rodzaj wykonanego zabiegu operacyjnego, czas hospitalizacji)
- kserokopia dowodu osobistego Ubezpieczonego
Krok 2. Prosimy o kontakt z nami poprzez specjalną linię telefoniczną 22 555 00 22 lub dedykowany Państwu adres e-mail katastrofa.kolejowa@axa-polska.pl w celu zgłoszenia roszczenia
Krok 3. Roszczenie zostanie rozpatrzone w ciągu 5 dni od daty otrzymania przez AXA powyższej dokumentacji. W przypadku roszczeń z tytułu doznanych przez Ubezpieczonego obrażeń ciała istnieje możliwość wypłaty bezspornej części świadczenia.