Jan Frycz rozpoczął współpracę z AXA

Znany aktor Jan Frycz rozpoczął współpracę z AXA przy kampanii „Odkładaj pieniądze z AXA, nie rezygnując z niczego”. Doradca z offu, któremu głosu użycza Jan Frycz, namawia, żeby nie rezygnując z niczego odkładać pieniądze na przyszłość – razem z AXA.

Kampania radiowa z wykorzystaniem spotu prowadzona będzie w dniach 16.05 -31.05.2011 na antenie Radia ZET, RMF FM, Polskiego Radia PR III, TOK FM, radia PIN i w stacjach z pakietu Drapacz Chmur +.

„Głos Jana Frycza jest dojrzały i budzi zaufanie, a aktora rzadko można usłyszeć w reklamach” – mówi Agnieszka Chabrzyk, Dyrektor Departamentu Marketingu AXA Polska S.A.

Za kreacje, w tym produkcję spotu radiowego, odpowiada agencja reklamowa TBWA, a za zakup mediów dom mediowy Media Direction OMD.

 

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:

Anna Smółka – Gnauck
Tel. +48 601 39 41 70
e-mail: biuro.prasowe@axa-polska.pL

Grupa AXA

Grupa AXA jest światowym liderem w zapewnianiu bezpieczeństwa finansowego. Jesteśmy obecni w 56 krajach, zatrudniamy 214 000 pracowników, zaufały nam 93 miliony klientów. Wg rankingu Interbrands marka AXA jest marką numer 1 światowych ubezpieczeń.
W 2010 roku Grupa AXA odnotowała przychody w wysokości 91 mld euro oraz 3,9 mld euro dochodów z działalności podstawowej (underlying earnings).

Grupa AXA w Polsce

W Polsce działamy za pośrednictwem następujących podmiotów: AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S. A., AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S. A., AXA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S. A., AXA TFI oraz AXA Polska S. A. i Avanssur S. A. Oddział w Polsce (działający pod marką handlową AXA Direct). Naszym Klientom oferujemy ubezpieczenia ochronne, inwestycyjne, emerytalne, komunikacyjne, turystyczne oraz ubezpieczenia korporacyjne.  W Polsce zaufało nam do tej pory ponad 1,5 mln klientów.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?