Kampania reklamowa - Odkładaj pieniądze z AXA

W dniu 6 maja AXA Polska rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Odkładaj pieniądze z AXA, nie rezygnując z niczego”.

Kampania ma charakter sprzedażowy i promuje szereg produktów inwestycyjnych oferowanych przez AXA – Plany Inwestycyjne AXA zarówno ze składką regularną, jak i ze składką jednorazową oraz fundusze oferowane przez AXA TFI.

Kampania ma za zadanie przełamanie bariery w myśleniu Polaków o inwestowaniu tylko wtedy, kiedy posiada się istotne środki finansowe. AXA będzie zachęcać do skorzystania z produktów finansowych, dzięki którym można oszczędzać nawet niewielkie kwoty i zgromadzić w dłuższym czasie  naczny kapitał – mówi Agnieszka Chabrzyk, Dyrektor Departamentu Marketingu AXA Polska S.A. Działania reklamowe mają pokazać klientom zalety spotkania z przedstawicielem AXA, który dobierze
ofertę do indywidualnych potrzeb oraz możliwości finansowych klienta.

Ogólnopolska kampania przeprowadzona będzie w dniach 06.05 -30.06.2011; obejmie telewizję (Polsat, TVN , Discovery, TVN 24, stacje tematyczne Polsat, TVN i ATMedia), radio (Radio ZET, RMF FM, Polskie Radio PR III, TOK FM, radio PIN, stacje z pakietu Drapacz Chmur +), internet – główne portale informacyjne i finansowe, sieć kin Ciemna City i Multikino. Niestandardowe działania ambient obejmą pociągi na trasach między dużymi miastami, windy w warszawskich biurowcach i sieć
restauracji Vapiano. Dodatkowo planowane jest wsparcie sprzedaży w postaci akcji outdoorowej, komunikacji w lokalnych rozgłośniach radiowych oraz ambientów w trzech wybranych miastach: Gdańsku, Łodzi i Krakowie.

Na początku kwietnia w internecie rozpoczęła się kampania reklamowa silnie wspierająca promocję Planu Inwestycyjnego AXA ze składką jednorazową. Gratyfikacją dla klientów korzystających z tego produktu są produkty Apple.

Za kreacje, w tym produkcję spotu telewizyjnego, odpowiada agencja reklamowa TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

 

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:

Anna Smółka – Gnauck
Tel. +48 601 39 41 70
e-mail: biuro.prasowe@axa-polska.pl


Grupa AXA

Grupa AXA jest światowym liderem w zapewnianiu bezpieczeństwa finansowego. Jesteśmy obecni w 56 krajach, zatrudniamy 214 000 pracowników, zaufały nam 93 miliony klientów. Wg rankingu Interbrands marka AXA jest marką numer 1 światowych ubezpieczeń. W 2010 roku Grupa AXA odnotowała  przychody w wysokości 91 mld euro oraz 3,9 mld euro dochodów z działalności podstawowej (underlying earnings).

Grupa AXA w Polsce

W Polsce działamy za pośrednictwem następujących podmiotów: AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., AXA śycie Towarzystwo Ubezpieczeń S. A., AXA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S. A., AXA TFI oraz AXA Polska S. A. i Avanssur S. A. Oddział w Polsce (działający pod marką handlową AXA Direct). Naszym Klientom oferujemy ubezpieczenia ochronne, inwestycyjne, emerytalne, komunikacyjne, turystyczne oraz ubezpieczenia korporacyjne. W Polsce zaufało nam do tej pory ponad 1,5 mln klientów.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?