Komunikat w związku z ostatnimi problemami z dostępnością AXA On-line

Szanowni Państwo,

W ostatnich dniach serwis AXA On-line był dla Państwa niedostępny w dłuższym okresie niż to przewidywaliśmy. W tym czasie prowadziliśmy pierwsze pilotażowe prace związane ze zmianą technologiczną systemów produktowych i służących do obsługi klienta. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności, z którymi spotkali się Państwo w tym okresie.

Te pierwsze prace pilotażowe pokazały nam, że mogą zaistnieć nieprzewidziane okoliczności, o których powinniśmy Państwa poinformować  z wyprzedzeniem.

W okresie od stycznia do kwietnia 2013 będą prowadzone kolejne fazy zmian technologicznych. Oznacza to, iż w tym okresie z pewnością zauważą Państwo zmiany w sposobie pracy zespołu obsługującego (Call Center i Biuro Obsługi Klienta) i zmianę pracy serwisu AXA On-line.

Z dwutygodniowym wyprzedzeniem będziemy informować Państwa o nadchodzących okresach niedostępności serwisu AXA On-line.

AXA dołoży starań, aby okres prac pilotażowych był krótszy niż planujemy. Już dziś informujemy Państwa o planowanych utrudnieniach, tak, aby mieli Państwo szansę na złożenie zleceń w okresie poza wdrożeniem i nie odczuli niedogodności. 

Prosimy o śledzenie komunikacji na stronach AXA Polska.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?