Polisy AXA ze znakiem jakości!

AXA drugi rok z rzędu została nagrodzona tytułem Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej. Tytuł otrzymaliśmy w dwóch kategoriach: ubezpieczeń komunikacyjnych (miejsce #2) i ubezpieczeń na życie (miejsce #2).

Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2019

Konkurs opiera się na twardych danych i precyzyjnie sformułowanych pytaniach, które muszą dać jasną odpowiedź, czy firma jest przyjazna czy nie, w jaki sposób działa i jak reaguje na wyzwania rynkowe. To dla nas bardzo ważne wyróżnienie i jasny sygnał dla naszych klientów, że mogą liczyć nie tylko na solidną ochronę, ale również przyjazne podejście, zarówno naszych pracowników, jak i pośredników – agentów, brokerów i pozostałych partnerów, za pośrednictwem których oferujemy nasze produkty.

Artur Maliszewski, prezes Grupy AXA w Polsce

  • Nagroda jest ukoronowaniem naszych wieloletnich wysiłków i inwestycji w zrozumiałe produkty oraz szybką i przyjazną obsługę. Od wielu lat pracujemy, żeby radykalnie zmienić ogólny wizerunek ubezpieczycieli jako firm, które przy wypłacie świadczenia stawiają biurokratyczne bariery. My wiemy, że jedynie wypłacając świadczenia szybko i sprawnie, z empatią, realizujemy obietnicę ochrony daną naszym klientom przy zawarciu polisy. Dziś niemal 90 proc. wypłat z prostych roszczeń następuje już w dniu zgłoszenia. Takie podejście przynosi bardzo dobry zwrot - wysoki poziom satysfakcji klientów, którzy są gotowi polecać naszą firmę swoim znajomym – podkreślił Janusz Arczewski, członek zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia na życie.
  • Tak samo jest w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych. Tutaj liczy się szybka pomoc w razie wypadku i fair podejście do rozliczenia szkód. Jesteśmy z tego znani, a satysfakcję czujemy zarówno u naszych klientów, poszkodowanych, jak i agentów. Jednak nie spoczywamy na laurach i staramy się również maksymalnie upraszczać proces zakupu tego najpopularniejszego w Polsce ubezpieczenia. Mamy krótki i intuicyjny formularz kalkulacji składki. Większość danych i informacji możemy zaciągnąć z bazy UFG i z zeskanowanego przez właściciela pojazdu kodu Aztec, który znajduje się w dowodzie rejestracyjnym. To ostatnie udogodnienie jest jeszcze rzadkością na rynku, co wyróżnia nas w oczach klientów i agentów, ale również, jak dziś, w oczach profesjonalistów i liderów opinii – dodaje Marcin Nedwidek, członek zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia majątkowe.

Artur Maliszewski, prezes Grupy AXA w Polsce

Podsumowując wyniki tegorocznego konkursu, redakcja „Gazety Bankowej” podkreśliła, że w dobie przemian, zarówno przyzwyczajeń konsumenckich, jak i otoczenia konkurencyjnego, tylko najlepiej przystosowane do tego firmy będą w stanie utrzymać oraz poprawić osiągane wyniki. Liderzy zestawienia najbardziej przyjaznych firm są przykładem tego, że właściwie zastosowane technologie służą klientowi, zarówno poprzez efektywniejszą obsługę roszczeń, łatwiejszy kontakt, jak i lepsze doświadczenie zakupowe.

Więcej informacji o metodologii można znaleźć na stronie organizatora.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?