Ubezpieczenie podróżne AXA dostępne przez komórkę

Grupa AXA, światowy lider w zapewnianiu bezpieczeństwa finansowego, wprowadziła na rynek nowy rodzaj usługi – ubezpieczenie turystyczne sprzedawane przez telefon. Można je kupić szybko, łatwo i bezpiecznie przed podróżą lub w jej trakcie.

Nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie adresowane do użytkowników mobilnej platformy turystycznej World Traveler jest efektem współpracy AXA w Polsce z IPA Polska oraz Nokia i  Psiloc – firmami działającymi w branży nowych technologii. Z nowej usługi jako pierwsi będą mogli skorzystać klienci z Europy i Rosji, docelowo zaś – podróżni z całego świata.

Posiadacze smartfonów Nokia i aplikacji  World Traveler, w prosty sposób mogą wykupić pakiety ubezpieczenia  podróżnego z oferty Grupy AXA w dowolnym momencie planowania podróży lub nawet już po jej rozpoczęciu.
World Traveler to funkcjonalna, mobilna platforma z kompleksowymi informacjami dla podróżujących stworzona przez spółkę Psiloc. Umożliwia łatwe skorzystanie za pośrednictwem smartfona z szeregu usług przydatnych w czasie podróży, takich jak raport pogodowy z każdego zakątka świata, rezerwacja hoteli, przelicznik kursu walut, a od teraz również ubezpieczenia podróży. Z platformy World Traveler oferowanej w 18 wersjach językowych korzysta obecnie już 5 mln użytkowników na całym świecie z  dostępem do sieci 260 000 hotspotów iPass WiFi.

Głównym celem wprowadzenia nowego produktu było dostosowanie  sposobu  zakupu i wyboru odpowiedniego ubezpieczenia turystycznego do potrzeb coraz bardziej mobilnego odbiorcy.

To nasza odpowiedź na zmiany w stylu życia i sposobie podróżowania. Podróżny może kupić ubezpieczenie przy okazji załatwiania innych spraw związanych z planowanym wyjazdem. Dodatkowe usługi oferowane przez telefon komórkowy to niewątpliwie jeden z kluczowych trendów, który w znaczącym stopniu wpłynie w przyszłości na rynek ubezpieczeń w Polsce. Jest to także ciekawa propozycja dla klientów korporacyjnych, indywidualnych oraz  banków. Ubezpieczenie w aplikacji World Traveler  w smartfonach  jest  naszym nowym kanałem dystrybucji obok biur podróży i touroperatorów” - mówi Katarzyna Szepczyńska, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Turystycznych AXA TUiR.

Pewnie każdemu z nas zdarzyło się kiedyś zapomnieć o wykupieniu ubezpieczenia na podróż czy delegację. Aplikacja World Traveler to zmieni. Dzięki zawansowanym technologiom mobilnym przypomina ona użytkownikowi o konieczności wykupienia ubezpieczenia przy przekraczaniu granicy, umożliwiając jednocześnie jego zakup z poziomu telefonu" – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland. „Dzięki takim aplikacjom jak World Traveler, smartfony Nokia stają się coraz bardziej uniwersalnym i pomocnym narzędziem nie tylko w komunikacji, biznesie, ale również w czasie podróży, w obszarze rozrywki czy na zakupach."

Szukaliśmy partnera, który ma markę rozpoznawalną na całym świecie, której zaufają wszyscy użytkownicy World Travelera niezależnie od kraju pochodzenia. Jednocześnie chcieliśmy, żeby wybrana firma była w stanie zaoferować konkurencyjne warunki ubezpieczenia i najwyższej jakości obsługę klienta. Te kryteria spełnia AXA, oferując naszym klientom korzystne, wykraczające ponad standard rozwiązania” – Aneta Biernikowicz, wiceprezes PSILOC.

Zasięg usługi

Zgodnie z podpisaną umową, Grupa AXA, z jej globalną siecią partnerów, świadczyć będzie pomoc dla klientów z różnych krajów i kontynentów posiadających ubezpieczenie podróżne. Wśród istotnych kompetencji, sprzyjających rozpoczęciu wspólnego projektu, znalazł się także dostęp do wielojęzycznych centrów pomocy assistance IPA. Działają one 24h na dobę, koordynując udzielanie pomocy dla klientów z całego świata.


Więcej informacji udziela:
 
Anna Smółka – Gnauck
Tel. +48 601 39 41 70
e-mail: biuro.prasowe@axa-polska.pl

Grupa AXA

Grupa AXA jest światowym liderem w zapewnianiu bezpieczeństwa finansowego. Jesteśmy obecni w 61 krajach, zatrudniamy 214 000 pracowników, zaufało nam 95 milionów klientów. Wg rankingu Interbrands marka AXA jest marką numer 1 światowych ubezpieczeń.

W 2010 roku Grupa AXA odnotowała przychody w wysokości 91 mld euro oraz 4,3 mld euro dochodów po korekcie (adjusted earnings).

Grupa AXA w Polsce

W Polsce działamy za pośrednictwem następujących podmiotów: AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., AXA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz AXA Polska S.A. i Avanssur S.A. Oddział w Polsce (działający pod marką handlową AXA Direct). Naszym klientom oferujemy ubezpieczenia ochronne, inwestycyjne, emerytalne, komunikacyjne, turystyczne oraz ubezpieczenia korporacyjne.  W Polsce zaufało nam do tej pory ponad 1,5 mln klientów.

O firmie Nokia

Firma Nokia stawia sobie za cel łączenie ludzi. Tworzymy zaawansowane technologie i spersonalizowane serwisy, które umożliwiają naszym użytkownikom dostęp do tego, co dla nich najważniejsze. Każdego dnia ponad 1.3 mld ludzi kontaktuje się ze sobą dzięki urządzeniom Nokia — korzystając z telefonów komórkowych, zaawansowanych smartfonów lub wyspecjalizowanych komputerów mobilnych. Obecnie firma Nokia oferuje szerokie portfolio produktów wzbogaconych o innowacyjne usługi dostępne poprzez platformę Ovi (www.ovi.com). Wśród nich wymienić można muzykę, mapy, aplikacje mobilne, pocztę email i wiele innych. Ponadto należąca do Nokia firma NAVTEQ jest liderem wszechstronnych map cyfrowych i usług nawigacyjnych, a Nokia Siemens Networks dostarcza sprzęt, rozwiązania i usługi operatorom sieci telekomunikacyjnych.

Inter Partner Assistance (www.ipa.com.pl) to marka należąca do Grupy AXA Assistance wchodzącej z kolei w skład Grupy AXA. Inter Partner Assistance Polska świadczy usługi od 1994 roku w sektorze podmiotów instytucjonalnych (działalność o charakterze B2B2C). Zasięgiem Grupa AXA Assistance obejmuje cały świat, posiadając swoje filie w ponad 30 krajach, a w pozostałych – sieć korespondentów. Inter Partner Assistance Polska zapewnia swoim klientom kompleksowe rozwiązania assistance w Polsce i za granicą - poza assistance medycznym, podróżnym i prawnym także assistance samochodowy, assistance domowy, szeroką gamę produktów związanych z ochroną zdrowia, pakiety świadczeń informacyjnych i usługowych o charakterze lifestyle, specjalistyczne usługi likwidacji szkód ubezpieczeniowych i wiele innych związanych z niesieniem pomocy i informacji potrzebnych na co dzień. Obecnie pod ochroną spółki, za pośrednictwem jej klientów korporacyjnych, znajduje się około 5 milionów Polaków. Polityka jakościowa Inter Partner Assistance Polska kształtowana jest w oparciu o metodę Six Sigma (AXA Way).

Psiloc (www.psiloc.com) – jest jednym z czołowych dostawców rozwiązań informatycznych na urządzenia przenośne, twórcą aplikacji World Traveler.  Od ponad dziesięciu lat prowadzi wdrożenia usług mobilnych w korporacjach na całym świecie. Jako doradca, architekt i wykonawca systemów  pomaga wzmocnić przewagę konkurencyjną firm, które nie wahają się zainwestować w wykorzystanie potencjału nowych technologii - w szczególności smartfonów. Kluczem do sukcesu Psiloca jest ugruntowana wiedza na temat systemów operacyjnych, profesjonalny i kreatywny zespół oraz bliska współpraca z liderami rynku urządzeń mobilnych.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?