„Zawsze miękki happy end” – AXA promuje bezpieczeństwo na stokach narciarskich

Pod hasłem ”Zawsze miękki happy end” AXA prowadzi zimową kampanię wizerunkową.

Do akcji, która trwa na stokach i w szkółkach narciarskich od grudnia 2013 do końca sezonu zimowego 2013/2014, dołączył Staszek Karpiel-Bułecka– pasjonat narciarstwa freestylowego. Przygotował zestaw ćwiczeń dla każdego, kto chce odpowiedzialnie podchodzić do narciarskiej pasji – troszczy się o swoje zdrowie i bezpieczną jazdę na stoku.

Zimowa akcja na stokach ma na celu wzmocnienie naszego wizerunku. Wykorzystujemy naszą obecność na stokach i w szkółkach do budowania skojarzenia marki AXA z bezpieczeństwem, ochroną życia przed niespodziewanymi zdarzeniami, spokojem o przyszłość, ale także ze sposobem na miłe i spokojnie spędzony i pasją, która jest nieodłącznym elementem naszej marki. Szczególny nacisk na jej promocję kładziemy w szkółkach narciarskich, które są odwiedzane przez całe rodziny. Wybór lokalizacji, które będziemy wspierać jest nieprzypadkowy – to najpopularniejsze stoki w Polsce: Zieleniec Winterpol, Wisła Cieńków, Szczyrk Kaimówka, Piwniczna-Wierchomla, Bukowina Tatrzańska - Rusin-Ski i Witów Ski - mówi Rafał Ponewczyński, dyrektor marketingu AXA.

O bezpieczeństwie i pasjach, nie tylko sportowych, mówimy też na naszym facebookowym profilu.

Jak oceniasz
serwis axa.pl?