Koronawirus, najważniejsze informacje

Obsługa klientów indywidualnych
- niedostępność oddziałów
- załatw sprawę online
- kontakt z agentem
- dostępność infolinii
- obsługa świadczeń i szkód
- czat, media społecznościowe
- korespondencja papierowa
Niedostępność oddziałów
Dbamy o bezpieczeństwo Twoje i naszych współpracowników. Dlatego podjęliśmy decyzję o zamknięciu wszystkich naszych oddziałów podczas epidemii koronawirusa. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mejlowego z Twoim agentem. Wiele spraw możesz też załatwić online.
Załatw sprawę online
Skorzystaj z formularzy online, dzięki którym możesz:
• zgłosić szkodę lub wniosek o wypłatę świadczenia i sprawdzić status Twojej sprawy
• zmienić dane w polisie
• zgłosić sprzedaż lub zakup samochodu
• zamówić dokumenty dot. Twojego ubezpieczenia
• sprawdzić informację o płatnościach
• skorzystać z odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
POMOC I OBSŁUGA
Kontakt z agentem
Zawsze mogą się też Państwo kontaktować bezpośrednio ze swoim agentem przez mejl lub telefonicznie. Jeżeli nie mają Państwo swojego agenta wystarczy zamówić bezpłatny kontakt, oddzwonimy.
SZYBKI KONTAKT
Dostępność infolinii
Nasi konsultanci na infoliniach pracują rotacyjnie dlatego ich dostępność może być czasowo ograniczona lub mogą być niedostępni. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie.
Skorzystaj z możliwości załatwienia sprawy online:
POMOC I OBSŁUGA
Chcesz wyliczyć składkę na ubezpieczenie samochodu? Potrzebujesz przedłużyć polisę? Wejdź na axadirect.pl
Uczestnicy PPK mogą się z nami kontaktować przez swojego pracodawcę lub wybrać inną, preferowaną formę KONTAKT
Obsługa roszczeń i szkód
Wiele spraw możesz zgłosić nam online:
· złożyć wniosek o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia na życie
· zgłosić likwidację szkody
· zmienić dane w polisie
· zgłosić kupno/sprzedaż samochodu
· złożyć wniosek o zwrot składki
· wypowiedzieć ubezpieczenie samochodu
· sprawdzić status swojego zgłoszenia
Zrób to tu POMOC I OBSŁUGA
Oględziny samochodu przy zgłoszeniu szkody lub zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego będziesz mógł zrobić zdalnie dzięki aplikacji Photo Smart. Otrzymasz link do niej po wysłaniu zgłoszenia szkody.
Czat, media społecznościowe
Jesteśmy również dostępni na Facebooku i Messengerze jako @AXAPolska oraz na Twitterze jako @AXAPolska.
Korespondencja papierowa
Ograniczamy przyjmowanie korespondencji papierowej. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie. Jeśli otrzymali Państwo od nas wiadomość z dedykowanym Państwa sprawom adresem mejlowym, prosimy przesyłać dokumenty na ten adres. Jeśli nie, prosimy o przesyłanie dokumentów przez formularze w zakładce POMOC I OBSŁUGA.