Koronawirus, najważniejsze informacje

Obsługa klientów indywidualnych

Obsługa klientów indywidualnych

  • niedostępność oddziałów
  • załatw sprawę online
  • kontakt z agentem
  • dostępność infolinii
  • obsługa świadczeń i szkód
  • czat, media społecznościowe
  • korespondencja papierowa

Niedostępność oddziałów

Dbamy o bezpieczeństwo Twoje i naszych współpracowników. Dlatego podjęliśmy decyzję o zamknięciu wszystkich naszych oddziałów podczas epidemii koronawirusa. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mejlowego z Twoim agentem. Wiele spraw możesz też załatwić online.

 


 

Załatw sprawę online

Skorzystaj z formularzy online, dzięki którym możesz:

•    zgłosić szkodę lub wniosek o wypłatę świadczenia i sprawdzić status Twojej sprawy

•    zmienić dane w polisie

•    zgłosić sprzedaż lub zakup samochodu

•    zamówić dokumenty dot. Twojego ubezpieczenia

•    sprawdzić informację o płatnościach

•    skorzystać z odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

POMOC I OBSŁUGA

 


 

Kontakt z agentem

Zawsze mogą się też Państwo kontaktować bezpośrednio ze swoim agentem przez mejl lub telefonicznie. Jeżeli nie mają Państwo swojego agenta wystarczy zamówić bezpłatny kontakt, oddzwonimy.

SZYBKI KONTAKT

 


 

Dostępność infolinii

Nasi konsultanci na infoliniach pracują rotacyjnie dlatego ich dostępność może być czasowo ograniczona lub mogą być niedostępni. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie.

Skorzystaj z możliwości załatwienia sprawy online:

POMOC I OBSŁUGA

Chcesz wyliczyć składkę na ubezpieczenie samochodu? Potrzebujesz przedłużyć polisę? Wejdź na axadirect.pl

Uczestnicy PPK mogą się z nami kontaktować przez swojego pracodawcę lub wybrać inną, preferowaną formę KONTAKT

 


 

Obsługa roszczeń i szkód

Wiele spraw możesz zgłosić nam online:

·        złożyć wniosek o wypłatę świadczenia z ubezpieczenia na życie

·        zgłosić likwidację szkody

·        zmienić dane w polisie

·        zgłosić kupno/sprzedaż samochodu

·        złożyć wniosek o zwrot składki

·        wypowiedzieć ubezpieczenie samochodu

·        sprawdzić status swojego zgłoszenia

Zrób to tu POMOC I OBSŁUGA

Oględziny samochodu przy zgłoszeniu szkody lub zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego będziesz mógł zrobić zdalnie dzięki aplikacji Photo Smart. Otrzymasz link do niej po wysłaniu zgłoszenia szkody.

 


 

Czat, media społecznościowe

Jesteśmy również dostępni na Facebooku i Messengerze jako @AXAPolska oraz na Twitterze jako @AXAPolska.

 


 

Korespondencja papierowa

Ograniczamy przyjmowanie korespondencji papierowej. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie. Jeśli otrzymali Państwo od nas wiadomość z dedykowanym Państwa sprawom adresem mejlowym, prosimy przesyłać dokumenty na ten adres. Jeśli nie, prosimy o przesyłanie dokumentów przez formularze w zakładce POMOC I OBSŁUGA.

POMOC I OBSŁUGA

Jak oceniasz
serwis axa.pl?