Koronawirus, najważniejsze informacje

Obsługa klientów indywidualnych

Obsługa klientów indywidualnych

  • dostępność oddziałów

  • kontakt z agentem

  • dostępność infolinii

  • obsługa roszczeń i szkód

  • czat, media społecznościowe

  • korespondencja papierowa

Dostępność oddziałów

W związku z wdrożeniem działań prewencyjnych, które rozpraszają ryzyko na wypadek pojawienia się wśród pracowników AXA przypadku zarażenia koronawirusem nasze oddziały zostają zamknięte do odwołania. Większość spraw można załatwić na axa.pl, w zakładce „POMOC I OBSŁUGA”.

Dostępne są tam formularze online, dzięki którym możliwe jest:

  • zgłoszenie szkody lub roszczenia
  • zmiana danych w polisie
  • zgłoszenie sprzedaży lub zakupu samochodu
  • zamówienie dokumentów
  • sprawdzenie informacji o płatnościach

Znajdą tam Państwo również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

POMOC I OBSŁUGA

 


 

Kontakt z agentem

Zawsze mogą się też Państwo kontaktować bezpośrednio ze swoim agentem przez mejl lub telefonicznie. Jeżeli nie mają Państwo swojego agenta wystarczy zamówić bezpłatny kontakt, oddzwonimy.

SZYBKI KONTAKT

 


 

Dostępność infolinii

Nasi konsultanci na infoliniach pracują rotacyjnie dlatego ich dostępność może być czasowo ograniczona lub mogą być niedostępni. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie.

Jeśli chcą Państwo wyliczyć składkę, kupić lub przedłużyć polisę, można to zrobić przez stronę axadirect.pl

OBLICZ SKŁADKĘ

Jeśli chcą Państwo założyć IKZE, IKE lub program inwestycyjny Tanie Oszczędzanie, można to zrobić przez stronę axa.pl

ZAŁÓŻ KONTO

W pozostałych sprawach należy wejść w zakładkę „POMOC I OBSŁUGA”. Znajdą tam Państwo formularze online, dzięki którym:

  • można zgłosić szkodę lub roszczenie
  • można zmienić dane w polisie
  • zgłosić sprzedaż lub zakup samochodu
  • zamówić dokumenty
  • sprawdzić informacje o płatnościach i funduszach
  • wypowiedzieć umowę

POMOC I OBSŁUGA

Uczestnicy PPK mogą się z nami kontaktować za pośrednictwem swojego pracodawcy albo telefonicznie lub mejlem.

KONTAKT

 


 

Obsługa roszczeń i szkód

Przez stronę POMOC I OBSŁUGA można zgłosić roszczenie i szkodę, sprawdzić status zgłoszenia, zmienić dane w polisie, zgłosić sprzedaż / kupno samochodu, wypowiedzieć ubezpieczenie, złożyć wniosek o zwrot składki, zamówić dokumenty i znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Oględziny samochodu przy zgłoszeniu szkody lub zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego można będzie zrobić zdalnie za pomocą naszej aplikacji Photo Smart, do której link otrzymają Państwo od naszego konsultanta po wysłaniu zgłoszenia szkody.

POMOC I OBSŁUGA

 


 

Czat, media społecznościowe

Jesteśmy również dostępni na Facebooku i Messengerze jako @AXAPolska oraz na Twitterze jako @AXAPolska.

 


 

Korespondencja papierowa

Ograniczamy przyjmowanie korespondencji papierowej. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie. Jeśli otrzymali Państwo od nas wiadomość z dedykowanym Państwa sprawom adresem mejlowym, prosimy przesyłać dokumenty na ten adres. Jeśli nie, prosimy o przesyłanie dokumentów przez formularze w zakładce POMOC I OBSŁUGA. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy, oddzwonimy.

POMOC I OBSŁUGA  |  SZYBKI KONTAKT

Jak oceniasz
serwis axa.pl?