Pomoc na Raka
Zanim prześlesz nam wniosek o wypłatę świadczenia, zapoznaj się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi dokumentów, jakie są potrzebne do skompletowania i załączenia do formularza. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie Twojego wniosku.
- dowód osobisty Ubezpieczonego lub karta pobytu/paszport w przypadku obcokrajowca
- wynik badania histopatologicznego potwierdzający rodzaj nowotworu i stopień złośliwości
- dokumentacja medyczna z diagnostyki choroby
- skierowanie na operację/ dokumentacja medyczna potwierdzająca przeprowadzenie zabiegu np. karta informacyjna leczenia szpitalnego, karta zabiegu
- skierowanie na chemioterapię/radioterapię
- pismo, w treści którego znajdą się następujące informacje: imię i nazwisko Ubezpieczonego, numer rachunku bankowego oraz podpis
Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.
- jeśli wypełniasz formularz on-line załącz skan każdego dokumentu (dopuszczalne również czytelne zdjęcie wykonane telefonem komórkowym)
- jeśli wysyłasz wniosek pocztą, załącz oryginał dokumentu lub poświadczoną kopię
- sam możesz je potwierdzić wypełniając i podpisując Oświadczenie dotyczące potwierdzania dokumentów
- u Przedstawiciela AXA w oddziale (upewnij się, że na mapie odznaczona jest tylko opcja „Oddziały”)
- w instytucji wydającej dokument
- u notariusza