Śmierć rodzica/teścia
Zanim prześlesz nam wniosek o wypłatę świadczenia, zapoznaj się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi dokumentów, jakie są potrzebne do skompletowania i załączenia do formularza. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie Twojego wniosku.
- dokument tożsamości Ubezpieczonego (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu jeżeli Ubezpieczony jest obcokrajowcem)
- odpis skrócony aktu zgonu rodzica/rodzica współmałżonka
- pismo, w treści którego znajdą się następujące informacje: imię i nazwisko Ubezpieczonego, numer rachunku bankowego oraz podpis
Dodatkowo w przypadku śmierci rodzica współmałżonka załącz:
- dokument tożsamości współmałżonka Ubezpieczonego
- podpisane Oświadczenie o ważnym związku małżeńskim
Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.
- jeśli wypełniasz formularz on-line załącz skan każdego dokumentu (dopuszczalne również zdjęcie wykonane telefonem komórkowym)
- jeśli wysyłasz wniosek pocztą, załącz oryginał dokumentu lub poświadczoną kopię
- sam możesz je potwierdzić wypełniając i podpisując Oświadczenie dotyczące potwierdzania dokumentów
- u Przedstawiciela AXA w oddziale (upewnij się, że na mapie odznaczona jest tylko opcja „Oddziały”)
- w instytucji wydającej dokument
- u notariusza