Aktualności

Wspieramy finansowo lokalne szpitale

koronawirus szpitaleRazem z naszym partnerem, firmą Provident, wsparliśmy finansowo szpitale w Brodnicy, Chełmży, Przasnyszu, Strzelcach Opolskich i Szczytnie. Podjęliśmy decyzję o przesunięciu części środków z jednej ze wspólnych inicjatyw kulturalnych na rzecz pomocy służbom medycznym w walce z epidemią.

    W AXA nie tylko dbamy o naszych klientów i pracowników, ale angażujemy się na rzecz lokalnych społeczności. Latem ubiegłego roku, wspólnie z Providentem prowadziliśmy projekt „Kino Letnie Sopot – Zakopane” zlokalizowane w wakacyjnych kurortach Polski. W tym roku odwiedziliśmy mniejsze polskie miasta z inicjatywą objazdowego kina pod nazwą „Cześć, tu kino!” . Do 12 marca projekt zawitał do 70 miast i zgromadził 39 tys. widzów na ponad 600 seansach.

    Stan epidemii czasowo ograniczył plany firm i przeniósł rozrywkę do internetu. Priorytetem natomiast stały się zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego, ze względu na czasowe zawieszenie projektu w mniejszych miejscowościach, zdecydowaliśmy z Providentem o przekazaniu części środków finansowych przeznaczonych na projekt pięciu szpitalom w tych miejscach, gdzie było lub miało pojawić się kino objazdowe.

    – Wspierając szpitale, często zapominamy o mniejszych, lokalnych placówkach. Tymczasem prowadzą one trudną walkę nie tylko z koronawirusem, ale także z ograniczeniami finansowymi – podkreśla Patrycja Rogowska-Tomaszycka, członek zarządu w Provident Polska. – Poprzez pomoc finansową dla pięciu lokalnych szpitali chcemy nie tylko wesprzeć walkę z wirusem, ale wyrazić także wdzięczność dla wszystkich pracowników ochrony zdrowia, którzy walczą z epidemią – dodaje.

    Pomoc trafi do ZOZ im. R. Czerwiakowskiego w Brodnicy, Szpitala Powiatowego w Chełmży, Szpitala im. Dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu, Szpitala Powiatowego im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich oraz Szpitala Powiatowego w Szczytnie. Wsparcie dla placówek wyniesie łącznie 100 tys. zł.

    – Zdajemy sobie sprawę, że nie można wygrać tej walki bez odpowiedniego sprzętu i finansowania, dlatego przekazujemy część środków z projektu „Plan na kino” na potrzeby służby zdrowia. W ten sposób wspieramy te same lokalne społeczności, które objęliśmy naszą kulturalną inicjatywą – podkreśla Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA. – Życzymy sobie i wszystkim jak najszybszego powrotu do normalnej rzeczywistości i tego, byśmy znów mogli bezpieczni i zdrowi spotkać się w kinie – dodaje.

Bezpłatne telekonsultacje z psychologiem lub psychiatrą dla naszych klientów AXA24

W AXA jesteśmy, by pomagać. Chcemy wesprzeć naszych klientów, którzy z powodu epidemii COVID-19 odczuwają pogorszenie stanu zdrowia psychicznego. Dlatego uruchomiliśmy dla nich bezpłatne telekonsultacje z psychologiem i psychiatrą. Ale moc pomagania takim osobom ma każdy z nas. Jak? O tym opowiada Ane Piżl, ratownik medyczny. Ane współpracowała z nami również przy naszej kampanii o pierwszej pomocy maszmoc.pl.

  1. W jakie dni odbywają się konsultacje?
    W dni robocze od 8:00 do 16:00, od 6 maja do 5 lipca 2020 r.

  2. Jak długo trwa konsultacja telefoniczna?
    Jedna konsultacja trwa 30 minut.

  3. Z jakimi problemami można zgłosić się na konsultację?
    Ze wszystkimi problemami, które wiążą się z epidemią COVID-19 i mają wpływ na stan zdrowia psychicznego. Mogą to być: pogorszenie nastroju, obawy związane z epidemią, obawy związane z utratą pracy, problemy związane z życiem w izolacji, problemy w rodzinie wynikające z przebywania ze sobą 24/7, problemy wynikające z pozytywnego wyniku testu na obecność COVID-19.

  4. W jakim czasie od zgłoszenia odbywa się konsultacja?
    Czas oczekiwania na konsultację wynosi do 3 dni roboczych.

  5. Jak umówić telefoniczną konsultację z psychologiem lub psychiatrą?

    1. Należy zadzwonić na infolinię pod numer 22 575 91 32. Na podstawie nr PESEL konsultant zweryfikuje, czy ochrona assistance jest aktywna.
    2. Konsultant przeprowadzi krótką rozmowę, podczas której zidentyfikuje potrzeby, aby dobrać odpowiednią pomoc: konsultację z psychologiem lub psychiatrą.
    3. W czasie rozmowy konsultant zaproponuje datę i godzinę konsultacji, aby uzgodnić jej termin.
    4. 10 minut przed planowaną konsultacją zostanie nawiązane połączenie z automatycznego systemu partnera. W czasie połączenia należy zaakceptować regulamin i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych (RODO).
    5. W umówionym terminie zadzwoni psycholog lub psychiatra. Konsultacja trwa 30 minut.
    6. Po konsultacji wyślemy krótką ankietę, aby poznać opinię o usłudze.

Przyspieszamy i upraszczamy likwidację szkód.

Naszą misją i obowiązkiem jest wypłata odszkodowań i roszczeń. W czasie epidemii stawiamy sobie za cel, aby te procesy jeszcze bardziej uprościć i dążymy do tego, aby poszkodowane osoby i firmy mogły otrzymać wypłaty szybciej i bez zbędnej biurokracji. Tak działamy już od dawna w obsłudze osób indywidualnych, gdzie można zgłaszać szkody i roszczenia przez internet.

Teraz uruchomiliśmy szybką ścieżką obsługi i wypłaty odszkodowań dla firm, poprzez przejście wyłącznie na elektroniczne przetwarzanie dokumentów szkodowych.

Dbamy o płynność finansową kontrahentów

Kontrahenci - rzeczoznawcy, lekarze orzecznicy, firmy transportowe, czy warsztaty naprawcze, z którymi na co dzień współpracujemy, są spoiwem naszego łańcucha biznesowego i pełnią szalenie istotną rolę w realizacji naszych zobowiązań wobec klientów. Uprościliśmy więc proces zapłaty za ich usługi, bo najszybsza możliwa płatność kontrahentom jest podstawowym działaniem w celu zminimalizowania ryzyka utraty ich płynności.

Priorytetowa obsługa pracowników służb medycznych i wolontariuszy

Zapewniamy specjalną obsługę personelowi medycznemu, pracownikom służb publicznych i wolontariuszom. Ich pytania, roszczenia i płatności są realizowane w pierwszej kolejności, a dzięki współpracy z warsztatami samochodowymi, priorytetowo będą też naprawiane ich pojazdy.

Pracownicy służby zdrowia, służb publicznych oraz wolontariusze są obsługiwani na infolinii 225999522 w pierwszej kolejności. Dzięki naszej współpracy z warsztatami samochodowymi, priorytetowo będą też naprawiane ich pojazdy. Dziękujemy za Wasze codzienne poświęcenie w walce z koronawirusem!

Umożliwiamy zawarcie umów na odległość

Koncentrujemy się też na tym, aby ułatwić naszym agentom i brokerom oferowanie ubezpieczeń i obsługę klientów na odległość. Dlatego upraszczamy i digitalizujemy sprzedaż i wystawianie polis, wymianę dokumentów oraz formalną korespondencję.

W rozwiązaniu, które udostępniamy naszym partnerom, dajemy możliwość wysłania klientowi oferty mejlem i tym samym odstąpiliśmy od obowiązku podpisania umowy ubezpieczenia. To rozwiązanie jest dostępne w przypadku ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń komunikacyjnych oraz ubezpieczeń mieszkań i domów, a także ubezpieczeń dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zawarcie umowy jest potwierdzane polisą, którą przesyłamy na adres mejlowy klienta.

Wspieramy biura podróży

W tym szczególnym momencie nasza uwaga jest zwrócona na sektor turystyczny. Jesteśmy liderem pod względem liczby ubezpieczonych biur podróży. Dlatego stawiamy sobie za cel, aby po indywidualnej ocenie ryzyka, kontynuować oferowanie gwarancji dla organizatorów turystyki ubezpieczonych w AXA i w ten sposób wspierać ich w utrzymaniu ciągłości działania.

Jesteśmy z firmami rodzinnymi

Od dwóch lat jesteśmy partnerem strategicznym Inicjatywy Firm Rodzinnych, najstarszej i największej organizacji zrzeszającej polskich przedsiębiorców rodzinnych. W ramach partnerstwa AXA zwiększa znacząco skalę działań, których celem jest wzmacnianie odporności polskich firm na różnego rodzaju ryzyko związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Oprócz zaangażowania finansowego, AXA stworzyła z wybranych pracowników grupę ekspertów dedykowanych firmom rodzinnym, których zadaniem jest prowadzenie wykładów i warsztatów merytorycznych o ubezpieczeniach chroniących ciągłość działania, odpowiedzialność cywilną w łańcuchu dostaw, wspierających w ekspansji zagranicznej, a także w zakresie zdrowia i życia pracowników. Wspólnie organizujemy webinaria, które mamy nadzieję, są również dużym wsparciem merytorycznym dla firm.

List z podziękowaniami

Łączymy siły!

W obliczu trwającej pandemii połączyliśmy siły i razem z Generali Polska, Nationale-Nederlanden Polska oraz Unum Życie TUiR S.A. wraz z Fundacją Unum podjęliśmy wspólną inicjatywę, której celem jest wsparcie Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie w walce z koronawirusem. Przekazaliśmy środki finansowe na zakup sprzętu, który umożliwia diagnozę zaburzeń układu oddechowego.

Walka, jaką każdego dnia stacza służba zdrowia, wywołuje w nas wszystkich wyrazy uznania i szacunku. Jednocześnie budzi również poczucie solidarności społecznej i chęć niesienia pomocy. Jako branża ubezpieczeniowa czujemy odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo Polaków. Mamy nadzieję, że przekazany sprzęt będzie realnym wsparciem w codziennej pracy lekarzy.
List od Dyrektora CSK MSWiA

Zainicjowaliśmy zbiórkę funduszy dla lekarzy z Centralnego Szpitala Klinicznego UCK WUM

Razem chcemy wesprzeć tych, którzy każdego dnia pracują 24h/7 walcząc o nasze zdrowie z koronawirusem. Jeden z lekarzy z Centralnego Szpitala Klinicznego UCK WUM, zwrócił się do nas o pomoc finansową na zakup sprzętu ochrony osobistej. Lekarze, pielęgniarki, personel szpitalny – ich zdrowie i bezpieczeństwo są warunkiem bezpieczeństwa nas wszystkich. Chcemy pomóc zapewnić im chociaż podstawy, aby czuli się bezpieczniej. Poniżej list, który zmotywował nas do zbiórki.

Wy także możecie wesprzeć lekarzy i dołączyć do zbiórki.

Dzień dobry,

jestem lekarzem pracującym w Centralnym Szpitalu Klinicznym UCK WUM ul. Banacha 1a w Warszawie. W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną pracownicy naszego szpitala potrzebują zwiększonej ilości środków ochrony osobistej. Niestety, jak w większości placówek, również u nas zaczyna ich brakować. Środki zapewnione przez nasz szpital uważamy za niewystarczające. Stajemy w obliczu sytuacji, kiedy sami musimy zatroszczyć się o bezpieczeństwo własne oraz naszych Pacjentów. Dlatego zwracamy się z do Państwa z zapytaniem o możliwość wsparcia finansowego w planowanym zakupie środków ochrony osobistej. Udało nam się porozumieć z kilkoma firmami, które przedstawiły nam oferty sprzedaży np. przyłbic, kombinezonów ochronnych, czy całych zestawów zawierających wszystkie elementy środków ochrony osobistej niezbędnych przy obcowaniu z chorym podejrzanym o infekcję COVID-19. Z wielką wdzięcznością przyjmiemy również wszelkie darowizny rzeczowe w tym zakresie. Każda pomoc będzie dla nas nieoceniona.

Z góry dziękuję za odpowiedź i łączę wyrazy szacunku,

Lekarz rezydent (imię i nazwisko dostępne u rzecznika prasowego AXA)

Ruszamy z webinariami dla brokerów

Jesteśmy już po dwóch pierwszych webinarach skierowanych do brokerów. Pierwszy dotyczył osobistej odpowiedzialności osób rozliczających podatki i ich ubezpieczeniu, a drugi wpływu siły wyższej na realizację umów. Spotkania prowadzone przez Piotra Wójcika, dyrektora Departamentu Ubezpieczeń OC i z udziałem EY oraz mec. Iwony Łyszkiewicz oglądało łącznie ponad 900 osób.

Jak zabezpieczyć mienie w czasie nieplanowanej przerwy w działalności – wskazówki dla firm

Prosimy o zapoznanie się ze wskazówkami, jak zabezpieczyć mienie przed ryzykami, które mogą wystąpić w czasie nieplanowanej przerwy lub ograniczeniu działalności spowodowanej sytuacją epidemiologiczną. Radzimy, jakie środki należy powziąć, aby utrzymać jak najlepszy standard zabezpieczeń przy jednoczesnym ograniczeniu możliwych z tego tytułu kosztów.

Forum Agentów na Facebooku

Uruchomiliśmy nowy, szybki kanał kontaktu z naszymi multiagentami. Jesteśmy z nimi w stałym kontakcie, aby móc szybko odpowiadać na palące pytania i wspierać ich w zdalnej obsłudze klientów.

Przewodnik Antykryzysowy dla Przedsiębiorców

Skorzystaj z Przewodnika Antykryzysowego dla Przedsiębiorców i Jednostek Samorządu Terytorialnego napisanego przez ekspertów Grupy PFR. W nowej wersji Przewodnika m.in. szczegółowe omówienie zasad Tarczy Finansowej PFR dla Firm i Pracowników oraz prezentacja nowych produktów spółek z Grupy PFR.
Link do Przewodnika Antykryzysowego dla Przedsiębiorców PFR

Jak oceniasz
serwis axa.pl?