ZGŁOŚ NOWE ZDARZENIE

Wypełnij wniosek on-line lub sprawdź jak inaczej możesz
zgłosić wniosek o wypłatę świadczenia/likwidację szkody.

Zgłoś zdarzenie
SPRAWDŹ STATUS ZGŁOSZONEGO ZDARZENIA

Sprawdź na jakim etapie rozpatrujemy Twój wniosek o wypłatę szkody
(dot. ubezpieczeń komunikacyjnych) lub świadczenia
(dot. ubezpieczeń: Trafna Decyzja, Optymalny Wybór,
NNW – Bezpieczny.pl, Ochrona z Plusem – wszystkie pakiety).

Sprawdź status

Współpraca z Comarch i Sage

AXA TFI współpracuje z firmą Comarch i Sage w zakresie integracji systemu PPK AXA z systemami kadrowo-płacowymi. Dzięki połączeniu przez API (interfejs aplikacyjny) systemy kadrowo-płacowe Comarch i Sage będą komunikować się z systemami AXA TFI, aby maksymalnie usprawnić obsługę programu PPK. Co to oznacza w praktyce? Pracodawcy, którzy korzystają z systemów Comarch i Sage i wybiorą AXA Emerytura SFIO zarządzane przez AXA TFI S.A. jako instytucję finansową do obsługi PPK, w pakiecie otrzymają także rozwiązanie API.

Pracodawcy, którzy działają na systemach kadrowo-płacowych innych dostawców, będą mogli skorzystać z uniwersalnego API od AXA TFI. System kadrowy i system PPK w AXA TFI będzie można zintegrować w ramach indywidualnych prac projektowych w niedalekiej przyszłości.

 

KORZYŚCI DLA KLIENTÓW KORZYSTAJĄCYCH Z API:

  • oszczędność czasu pracowników odpowiedzialnych za obsługę PPK po stronie pracodawcy i łatwa obsługa,
  • zwiększenie bezpieczeństwa,
  • przyspieszenie komunikacji i eliminacja niepotrzebnych błędów,
  • dostęp wyłącznie do niezbędnych danych w jednym systemie.

 

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

  • Pracownicy odpowiedzialni za administrowanie PPK w danej firmie nie muszą uczyć się funkcjonalności kolejnego systemu, jakim jest portal instytucji finansowej przeznaczony dla pracodawcy.
  • Wszelkie zmiany pracodawca wprowadza tylko do jednego systemu kadrowo-płacowego, który już zna. Nie musi obsługiwać równolegle systemu ERP i panelu pracodawcy w AXA TFI.
  • Zamiast zajmować się przygotowywaniem plików XML i wysyłaniem danych do instytucji finansowych, przedsiębiorca może po prostu skupić się na swoim biznesie. Wszystkie te czynności zastępuje pojedyncze kliknięcie w systemie kadrowo-płacowym. Transfer danych do AXA TFI jest automatyczny, a to eliminuje potencjalne błędy i pozwala uniknąć korekt.

 

BEZPIECZEŃSTWO

  • Automatyczne aktualizacje dostarczane przez dostawcę sytemu ERP są wystarczające, aby bezpiecznie i łatwo prowadzić program PPK w każdej firmie. Wymiana danych przez API gwarantuje bezpieczeństwo.
  • Użytkownik nie zapisuje niczego na dyskach, a administrator nie musi szkolić użytkowników z zasad składowania i przetwarzania plików.
  • Nie ma konieczności zarządzania dostępami w kilku systemach.
  • W razie awarii pracodawca może skorzystać z panelu pracodawcy AXA TFI i wymiany plikowej. To pozwala zachować ciągłość działania w razie nieprzewidzianej awarii.

 

KOMUNIKACJA I ELIMINACJA BŁĘDÓW

Jeśli pracodawca korzysta z wymiany poprzez API, zgłoszone zmiany (np. deklaracje pracowników) mogą być odnotowywane natychmiast po ich otrzymaniu przez instytucję finansową, która potwierdza odbiór wiadomości. Mamy więc pewność, że instytucja finansowa została powiadomiona o deklaracji i eliminujemy ryzyko pomyłkowego przesłania tych samych danych dwukrotnie.

Dzięki API przedsiębiorca nie musi weryfikować, czy deklaracja została już przetworzona, ani stale kontrolować procesu wymiany informacji. To dodatkowe ułatwienie dla obciążonych licznymi obowiązkami działów kadr.

 

DOSTĘP TYLKO DO NIEZBĘDNYCH DANYCH

W przypadku niektórych pracodawców (zwłaszcza większych firm) poszczególni pracownicy działu HR obsługują konkretne wydziały i mają ograniczony dostęp do fragmentów danych kadrowych.

Dzięki integracji poprzez API zasada wglądu wyłącznie do niezbędnych informacji zostanie zachowana, bez konieczności angażowania administratorów firmy.

 

 

Jak oceniasz
serwis axa.pl?