Zgłoszenie szkody komunikacyjnej BLS

(gdy Ty jesteś ubezpieczony w AXA a ubezpieczyciel sprawcy jest w BLS)

Zanim wypełnisz formularz online zgłoszenia szkody komunikacyjnej, zapoznaj się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi dokumentów, jakie są potrzebne do poprawnego wypełnienia formularza online. Dzięki temu łatwiej Ci będzie odpowiadać na pytania zawarte w formularzu a nam pozwoli szybciej przyjąć zgłoszenie.

Jakie są kryteria szkody BLS?

Z możliwości bezpośredniej likwidacji szkód w AXA może skorzystać każdy klient, jeśli zgłaszane przez niego zdarzenie spełnia jednocześnie wszystkie poniższe kryteria:

  • szkoda zgłaszana jest z ważnej polisy OC w AXA lub w innym polskim towarzystwie ubezpieczeniowym, które należy do systemu BLS (PZU, CONCORDIA, ERGO HESTIA (MTU), AVIVA, WIENER (Gothaer), UNIQA, WARTA)
  • do kolizji doszło na terenie Polski, brały w niej udział tylko dwa samochody i nikt nie doznał uszczerbku na zdrowiu
  • szkoda nie była wcześniej zgłaszana w żadnym innym towarzystwie, a osoba zgłaszająca występuje w roli właściciela poszkodowanego auta
  • szacowana wartość szkody nie przekracza 30 tys. zł

Jakich dokumentów będziesz potrzebować?

Przed zgłoszeniem szkody przygotuj:

  • Informacje dotyczące danych osobowych uczestników zdarzenia
  • Dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu
  • Notatka policyjna lub oświadczenie spisane ze sprawcą (jeśli zostały sporządzone)
  • Poglądowe zdjęcia widocznych uszkodzeń

Warsztaty partnerskie i pojazd zastępczy

W przypadku szkód zgłaszanych z ubezpieczenia OC, dla pojazdów o wieku nie większym niż 10 lat, zapraszamy do skorzystania z naprawy bezgotówkowej w ogólnopolskiej sieci naprawczej AXA, gwarantujemy wysoką jakość usług, odbiór uszkodzonego samochodu ze wskazanego miejsca, możliwość umówienia się na dogodny termin oraz bezpłatny pojazd zastępczy na czas naprawy. Mapa warsztatów AXA znajduje się na stronie internetowej: https://www.axadirect.pl/obsluga-i-pomoc/warsztaty-partnerskie.html

W celu zorganizowania bezpłatnego pojazdu zastępczego na zasadny czas naprawy zadzwoń pod numer (+48) 22 589 90 66 (godziny pracy konsultantów: Pn.-Pt. 8:30-16:00).


Jak oceniasz
serwis axa.pl?